Nové přilbičky

Pořídili jsme si s Ťufíkem nové výklopné přilby. Podmínky pro výběr byly - výklopná přilba, vnitřní sluneční clona a cena do pěti tisíc. Nakupovali jsme v obchodě [Moto Trávníček], máme to za rohem a člověk alespoň nemusí nakupovat naslepo z e-shopu. Měli jsme každý na hlavě alespoň pět různých modelů různých výrobců a nakonec jsme našli to pravé - italskou značku Airoh. Přilba sedí jako ulitá, ale museli jsme si vzít každý jiný model.

Tak tuhle přilbu si vybral Ťufík. Když jsem ji zkusil já, ve své velikosti pochopitelně, tak se mně dovnitř nevešla brada a přilba tlačila a nebylo to kvůli plnovousu.
Airoh Mathisse RS Sport
Na moji hlavu o obvodu 62cm nakonec nejlépe sedla přilba SV55S, byla o maličko dražší, ale sedí skvěle. Má spoustu otevíratelných otvorů a zákoutí, tak jsem zvědavý, jestli se bude mlžit. Přec jen se potím jako prasátko (a to nemusí být parné léto).
Airoh SV55S
Nakonec přilby celkově vyšly levněji než jsme čekali. Jde o to, že tyto přilby se dají koupit s lakem nebo bez laku. Koupili jsme levnější, bez laku, v barvě černé, lesklé. S lakem stojí ta přilba zhruba o 1500 korun vic a vzhledem k tomu, že se Ťuf chystá od května na vlastní airbrush, tak se máme na co těšít.

Jen pro doplnění:

Doposud jsem jezdil v otevřené přilbě [worker.cz W500] a podle zkušeností kolegů v otevřené přilbě zbytečně trpí dutiny. Nutnost pořídit si uzavřenou helmu jsem pochopil, když jsem v létě předjížděl náklaďák ze kterého se sypalo zrní, bolelo to moc. K tomu přibyl zážitel od Sabiny, kdy dostala kamínkem do hledí své staré integrálky tak, že jí vyrostla před očima pavučina. A dál už nebylo co řešit.
Worker W500, na Čezetu dobrá
Ťuf si doposud půjčoval přilbu co jsme pořídili pro FFF, opět je to [worker.cz W200], ale kupovat naslepo z e-shopu je funkční a levné (a vždycky to jde vrátit), ale mít možnost zkusit si přilbu jak sedí je lepší.
Worker W200