Jak jsme nedojeli...

Véna vzal naše auto a svoji dívku na vejlet. Díky!
[fotky]

V útery večer vyrazili Filip a Johny, tedy pravděpodobně budoucí švagři, směr Velké Pavlovice, vyzvednout Árona, naklikat do mobilů poslední změny v plánovaných bodech, ochutnat víno a griotku a za úvitu, až nadýchají dohromady nulu, vyrazit.
Cíl výletu nám zadefinoval strejda Pertla, kterýžto pojal nápad, vyslat do světa velkou část populace československé, laděné motocyklově/enduro/cestovně. Michal Petrlíček projel, zapsal,napsal a vydal první díl offrodového průvodce - Alpské šotoliny. Díky mu za to.
Anžto v domečku našem děly se změny čpící hořícím kovem, horkou vodou a potem řemeslníků. Inu, topenáři. Nezbylo mně se Sášenkou než na tyto pány dohlížet, přerůzně jim do jejich řemesla mudrovat a hlavně jim otírat zpocená čela a krmiti je krmí veganskou… 
Filip, Johny, Aron, tedy skupina A nahlásili, že šotolina jim chutná a že se těší na setkání s námi.
Skupina B, tedy Tyf a Sášenka vyrazila ze rozbřesku, tedy dopoledne, vybavena dobrou náladou a řízky po stopách skupiny A, která jede po stopách Pertlových.

Rakouskem po dálnici a směr Lichnštejnsko. Někde na jih od Mnichova jsem dotankoval, nastartoval a palubní napětí zůstalo na 12V a klesalo. Stromek přestal dobíjet.

Teď už zdravíme z dědiny Sindelsdorf, kousek na jih od Mnichova. Dál nás Stromek nedovezl. Přestal dobíjet a konec. Našli jsem ubytováníčko hned vedle kostela. Mše v němčině byla výživná. Všichni strýci a tety v krojích.
Na motorce odešel v lepším případě regulátor, v horším alternátor. Na cestě nespravím.
Stalo se to v sobotu večer. Dnes neděle. I kdybych to řešil tady, tak věci skladem nebudou a trvalo by to...
Takže už pro nás jede kámoš s vlekem. A večer jsme doma.

Ohledně dobíjení jsem neviděl žádné změny. Mám před očima voltmetr. Vždy to bylo ok. A najednou start a napětí 11.5V a šlo to dolů.
Tím myslím, že se to stalo náhle a ne že by to dalo předem vědět.

Už fantazíruju o tom, že ten regulátor je tak maličkej, že by se tam vešel i záložní...
...no a pak čerpadlo atd. atd.

Je to poprvé po 112tis. km, kdy se něco na V-Stromu opravdu pokazilo. Čili parádní mašina. Však už jí bude letos šest roků.