Do Březiny na taroky

Odpoledne z Brodu do Březiny a pak výlety po okolí.
U Mokré je opravdu velký lom [lokalita][technika], lesní cestou se dá přijet zadem. Les řídne, bláto a obrovský val, dalo se vjet až do lomu. Nikde nikdo, až někde na druhém konci bylo auto a nějaký pracovník. Přijel jsem až k němu a ptám se - jak dojet dolů do dědiny? Docela se vyděsil, že tam nemám co dělat. A pak vyděsil na oplátku mě, byl to střelmistr a kladl si nálože, že k večeru plánují odstřel. A prý kdybych jel dolů v lomu, tak padnu do pasti vrátnému, který by volal policii. Že se mám vrátit zpátky do lesa.
Další lom je mezi Březinou a Ochozem, z hlavní cesty se tam nedá přijet, je tam závora a vjezd pro náklaďáky a zákaz vjezdu. V Ochozu u Brna mně hodný myslivec detailně popsal jak k lomu přijet od zadu. Ten první lom byl větší a hezčí.
Podle offline nokia ovi maps jsem našel starou huť [1] a dva větrné mlýny, v Rudicích je ve mlýně [2] [povetrnik.cz] muzeum, ale druhý mlýn v Ostrově u Machochy je soukromý a používají ho jako chatu nebo rodinný dům [povetrnik.cz]. Zajímalo by mě, jak se to stane, že je se dostane chata do mapy jako turistický cíl.
Vždy nejkratší trasa včetně nezpevněných cest. Trasy [3] [4]