Motocykl Incheba Expo Praha


[víc fotek] [detaily]

Nejprve fakta a zjištění:
Baterie LiFePO4 plně nahradí klasické olověné gelové baterie, ale jsou výrazně menší a zvládají větší startovací proud. Kdo by nechtěl mít pod sedlem vedle baterky místo ještě na lékárničku, nicht wahr? Viz. http://www.zavodnibaterie.cz/
Firmička http://www.celopolepy.cz/ nabízí polepy aut a motorek. Nalepí cokoli včetně imitace karbonu. Naživo to vypadá použitelně a určitě je to levnější než lakování, u oprav tmelení a broušení pochopitelně zůstává.
Touratech.cz sděluje, že tlumiče Trackactive budou dostupné nejen pro BMW, ale pro všechny motorky, které TT běžne strojí. 18.-20.5. proběhne sraz Touratech Travel Event http://www.adventuredays.cz/
A teď něco málo víc a veseleji:
Na obrázku je custom tunning, který si doporučují čtyři z pěti osvětlovačů - "gafatuning" si může dovolit opravdu každý.
Ve srovnání s brněnským Motosalonem působí Incheba v Holešovicích jako velké tržiště. Z prentovaných motoznaček je tady Ducati, MV Agusta, Husqarna, Victori a FGR Midalu. Je tady i značka čínských Orion a nepočítaně čtyřkolek... Na rozdíl od Brna se na většinu motorek sednout nedá,. Takže podívat a možná po rozhovoru s prodejcem se dá sednutí vymámit. Výstaviště jsem prochodil se strýcem Anubisem a jeho bývalkou. Zkusili jsem Ducati Diavel i Monster a hlavně Multistradu, ta je pocitově menší než srovnatelné stroje konkurence a má světlou výšku asi jako V-Strom. Za uvedenou cenu 19tis. € má namontované i elektronicky nastavitelné tlumiče Öhlins. Většina nových motorek od Ducati má teď radiálně uchycené brzdy, u té Multistrady si nejsem jist, ale na fotce to bude vidět.
Elektronicky nastavitelné tlumiče jsou módou posledních let a to začalo nevinně BMW se svým ESA1/ESA2, pokračuje tlumiči Trackactive a Öhlins. Určitě se dočkáme časem takových tlumič ve sběrně náhradních dílů s bouraček, pak by cena mohla být velmi atraktivní. Tam kde loni trůnil nedosažitelný a neustále rotující Diavel dnes stojí nový supersport 1199 Panigale a Diavel stál smutně opodál.
Heč! Posadil jsem se na český šestiválec FGR Midalu V6 a je to naprosto srovnatelný posez jako na Diavelu. Pohodlná motorka - na sezení na výstavě. Nevím, jaký by byl pocit po pěti hodinách v sedle. I když vzhledem ke spotřebě na Diavelu ani Midalu pět hodin v sedle nehrozí.
Husqarna Nuda je tak škaredá motorka, až je pěkná. Je na ní tak nějak všechno jinak.
Ve stánku libereckého WUP http://www.wup.cz/ jsem pořídil za 1/3ceny teplé motorukavice. Mají membránu Hypertex, tedy vodě odolnou, větru nepropustnou a zevnitř prodyšnou. Vzhledem k počasí to vypadá, že dobře poslouží ještě letos "na jaře."
V největší plachtové hale probíhala souběžně s výstavou Motocykl Incheba nedílná součást a to výstava Bohemian Custom Bike a Airbrush festival, který byl letos tak malinký, že by to Sašu i zamrzelo. Přestaveb i drsných motorkářů a skalních vyznavačů amerických véček z Milwaukee bylo mnoho a nezjemnily je ani spoře oděné modelky, které v plachtové a stejně spoře vytopené hale, musely opravdu trpět.
Příští rok v Praze, ahoj!
Jak moc by se potopila přední vidlice Diavelu při brždění?