_@¡ použijte menu „FILTROVAT TÉMA...“ pro výběr
Používám řetěz D.I.D. 525 VX se sponou[1], střídám řetěz na silnici 118 článků a 124 článků do offroadu[2]. A děje se mně to, že vždycky sponu někde vytratím a to i při jízdě pouze po asfaltu. Z posledního výletu jsme taky přijeli bez ní. Nacvaknout novou není řešení.
Pravda je, že chybějící spona nevadí, řetěz drží. Na D.I.D. je nalisovaný i horní článek pod tou sponou opravdu natěsno, takže drží i bez ní; ale tahle to zůstat nemůže. Navíc při jízdě po dálnici absence spony na řetěz v řidiči nebudí přílišnou důvěru.
Zkouším tedy nahradit sponu na řetěz pojistnými kroužky/segovkami, na každý čep jednu.
Proč se segrovce říká segrovka? viz [3]
přidáno 14.7.2015:
Již mám zanýtováno. Proběhlo 9 měření - koupil jsem 10 segrovek a 9× jsem vytratil tu zadní - tu, která je na čepu, kde by bylo rozvírací část spony. Proč se to děje nevím, ale nýtování bude jistota.
Pravda je, že chybějící spona nevadí, řetěz drží. Na D.I.D. je nalisovaný i horní článek pod tou sponou opravdu natěsno, takže drží i bez ní; ale tahle to zůstat nemůže. Navíc při jízdě po dálnici absence spony na řetěz v řidiči nebudí přílišnou důvěru.
Zkouším tedy nahradit sponu na řetěz pojistnými kroužky/segovkami, na každý čep jednu.
Proč se segrovce říká segrovka? viz [3]
přidáno 14.7.2015:
Již mám zanýtováno. Proběhlo 9 měření - koupil jsem 10 segrovek a 9× jsem vytratil tu zadní - tu, která je na čepu, kde by bylo rozvírací část spony. Proč se to děje nevím, ale nýtování bude jistota.