Honda Rebel rady k používání

Sepisoval jsem pro nového majitele pár rad k tomu, jak Hondu Rebel pohodlně používat
– je to karburátor, takže sytič při startu a chvíli po rozjezdu je možné ho vypnout
– má kontrolku stojánku – žlutá kontrolka na budíku, když je stojan dole a máte neutrál, nastartujete, ale když zařadíte, motor chcípne. Když je zařazeno a je stojan dole, nejde nastartovat.
– kontrolu ventilových vůlí a rozvodového řetězu každých 10tis. km.
– kontrolu hladiny oleje bych dělal na delším výletu při každém tankování – může se stát, v létě někde v Alpách, kdy se motor zahřeje moc – je to vzducháč – a pak by mohl nějaký olej sežrat. Olej vozíme s sebou.
– nádrž má 10 litrů, žere to asi 3.3 litru na 100km
– plyn má dvě polohy – volnoběh a plný plyn ! Opravdu je potřeba to držet v otáčkách, aby to jelo. Na tachometru jsou napsané rozsahy jednotlivých rychlostí a opravdu na čtyřku 90-95km/h jde je. Když už je motor vytočený moc, přijdou velmi nepříjemné vibrace do stupaček
– jinak běžná údržba – našponovaný řetěz atd...
– spojka bez problémů, ale co 60tis. km zkontrolovat a případně i preventivně vyměnit
– na dlouhé výlety po Evropě bych s sebou vzal náhradní lanko spojky a plynu nebo alespoň opravnou sadu a náhradní páčky