Tak nám odtáhli Felicii, paní Müllerová

Bylo nebylo vzniklo v Brně u právnické fakulty a knihovny akademie věd placené parkoviště, je prý pekelně drahé a ač všude kolem stojí auta, tak parkoviště je prakticky pořád prázdné. A protože parkoviště provozuje město, tak v okolí krouží městská policie a odtahový vůz a číhají na chybaře.
Zaparkovali jsme na místě [1], kde vždycky parkuje služební auto NULK a zatím žádný problém nebyl. Půl dne jsem strávil na AV a když jsme s kolegou vylezli před budovu s hromadou krámů jako stolní počítač, obrovská krabici se skenerem, monitor, notebook... a vidíme, že auto nevidíme. Že by ho někdo ukradl mě ani nenapadlo, naše pracovní, nákladní a kvetoucí auto? Hlavně chyběla všechna auta, která v té ulici parkovala. Volal jsem 156 městskou policii a prý naše auto nemají a mám volat 158, než jsem se dovolal, jel kolem znovu odtahový vůz a sdělili mně, že auto bylo odtaženo a je k vyzvednutí na parkovišti na malé americe.
Naštěsti kolega je studentem práv a tak jsme nechali na jeho průkazku všechny krámy u nich na fakultě a jeli šalinó pod Petrov na odtahové parkoviště, kde auto opravdu stálo.
Pokuta byla vyměřena na pět set korun (z maxima dvou tisíc) za parkování v místě, kde nezůstal tři metry volný pruh, to by šlo. Ale odtah plus skladování auta v Brně stojí 1920 korun. Fuj. Příště zaparkuju na pekelně drahém parkovišti, takhle drahé opravdu nebude ani celodenní stání na něm.
takto to asi probíhalo, myslím