_@¡ použijte menu „FILTROVAT TÉMA...“ pro výběr
![]() |
Continental Go! |
Všude v Evropě platí, že vzorek na motopneu musí mít hloubku nejméně 1.6mm na 3/4 povrchu pneumatiky. U nás v ČR musí být hloubka vzorku nejméně 1.6mm na celém povrchu (reálně to dělá asi 1/3 až 1/5 kilometrového nájezdu dolů). Inu, podpora obchodu.
Další zadní pneu bude pro silniční enduro (80% asfalt, 20% lehký terén), nějaká s delším dojezdem. Ještě si někde před přezutím musím zkusit vygumovat kolečko. Moje první.
![]() |
nástupce pro zadní pneu Dunlop Trailmax |
Podle TP má kawa zadní pneu 4.00 18" tj. 120/90 nebo 120/80 , přední pneu 3.25 je 100/80 19" (100/90 by se nevešla pod přední blatník). Když výrobce udává pro pneu pouze šířku v palcích, tak je akceptovatelná výška/profil 80-100%. Toto zjištění pro mě bylo objevné.
Zadní pneu v tomto rozměru na cestovní endura jsou bez problémů k dispozici od spousty výrobců, žel přední pneu v tomto rozměru jsem s hrubším enduro vzorkem našel pouze u firmy Mitas, ideálně dezén E-07.
Předpokládám, že Continental Go! vpředu přežije i celou Dunlop Trailmax vzadu a pak vyměním obě pneu za Mitas.
![]() |
Heidenau K60 Scout |
![]() |
inspirativní Mitas E-07, prý za sucha drží v zatáčkách až na stupačku a za mokra jsou skvělé |
poctivé testy motopneu na webu [hamletovygumy.cz]