Drobná nepříjemnost

Páteční odpoledne vygenerovalo dvě hodiny volného času, tak jsem vyrazil na další malý dirtroad výlet. Tentokrát kolem Bystřice pod Lopeníkem. Koho by napadlo, že v nevysoké rychlosti kolem 30km/h na pěkné polní cestě, místy prorostlé travou, kličkujíce mezi kameny, potkám natažené ocelové lanko. Bylo ve výši stehen, naštěstí jsem ho netrefil a stihl vystoupit dřív, než došlo ke střetu. Krom rozbitého blinkru, malinko promáčklé nádrži, ohnuté zadní brzdové páce, pár škrábanců a malé díře v pravém plastu se nic vážného nestalo. Nemít padací rám a držák na kufry dopadlo by to výrazně hůř. Doposud jsem mimo asfalt s motorkou sletět čtyřikrát a tohle je poprvé, co je to na ní i vidět.
Řka - horší už to nebude, pokračoval jsem dál a jedouce vysokou travou po svažité louce, přehlédl jsem bahniště od krav rozšlapané a jejich exrementy poznamenané, Strom si sedl na břicho a moc se mu z lepivého bláta nechtělo. Já byl zablácený, Strom byl zablácený a nejhorší byl ten puch. Na VAPce jsem začal sprchováním sebe a pak přišel na řadu stroj a po prvním namíření proudu vody do blatníku se vrátil plný zásah do obličeje, abych si pamatoval, že není všechno bláto co se třpytí.
Odpoledne jsem strávil odstrojením plastů ze stroje, drobnou retuší oprýskané barvy z nádrže v místech krytých kapotáží a srovnáním ostrých okrajů díry horkovzdušnou pistolí.