_@¡ použijte menu „FILTROVAT TÉMA...“ pro výběr
V-Strom absolvoval servisní prohlídku, která má proběhnout při 24tis. km, obsahuje hlavně kontrolu ventilových vůli - byly v normě. Co 12tis. km měníme všechny čtyři svíčky, nyní má V-Strom i nový vzduchový filtr, měl být vyměněn při 18tis. ale vydržel až doposud. V servise doporučili i výměnu oleje před zimou, stejně jsme už o tisíc kilometrů výměnu oleje přetáhli. Zkontrolovali i řetězovou sadu a bylo doporučeno, že při dalším servisním intervalu, tedy při 30tis. km bude dobré vyměnit přinejmenším řetěz a pastorek, který již vykazuje známky opotřebení. Chladící kapalina je až do -20 a mění se co čtyři roky, takže ještě je čas.
Nechal jsem si přilepit levý grip, je vyhřívaný a když se zahřál, tak se protáčel. Drobnost do které se mně celou dobu nechtělo, protože bylo třeba demontovat řídítka.
Jinak je vše Ok.
Nechal jsem si přilepit levý grip, je vyhřívaný a když se zahřál, tak se protáčel. Drobnost do které se mně celou dobu nechtělo, protože bylo třeba demontovat řídítka.
Jinak je vše Ok.