Kawa v servise a zkušební jízda na Yamaze XT660

Servisujeme v servise Yamaha Zlín. Dodal jsem záložní motor, tento bude rozebrán, změřena oválnost válců, vůle na klikové hřídeli a jiné drobosti, které zodpoví otázku, zda záložní motor má nebo nemá smysl přetěsňovat a opravovat.
V servise jsme dobře povykládali a když jsem vzpomněl, že uvažuji o koupi nějakého endura, tak mně hned nabídli zkušební jízdu na stroji Yamaha XT660. Je to enduro pracovní, jednoválcové. Jede příjemně, zátah dobrý, ale brzy mu dojde dech. Svezení příjemné, ale takovou motorku bych nechtěl. Údajně na dálnici zvládá dlouhodobě cestovní rychlost 130km/h. Na mě motorka působila tak, že by se jí víc líbila polní cesta než asfalt. Ujel jsem jen asi dvacet kilometrů. A nějaký můj osobní pocit z jízdy?  Teď mám čtyřválec, jsem ochoten slevit dva válce (V-Strom), ale tři neslevím nikdy!
[něco o XT660]