První jízda na nové pneu

Zrovinka lehce pršelo a bylo docela mokro. Po odrhnutí zbytků slizu z výroby, proklouznutím kola ve štěrku, začala guma fungovat. Vypadá to, že na moje mikronáklony drží na mokrém asfaltu dostatečně, do skluzu zadního kola jsem to nedostal i když jsem se snažil a s vystrčenou motokrosovou nohou hledal krajní hranici náklonu.
Má to být cenduro guma, tak jsem zkusil projet něco mimo cestu - pršelo celou noc, poprchá od rána, takže mokro úplné. Mokrá tráva překvapivě ušla, cesta polní hrubá taky, v blátě se guma ztratila hned, nečekal jsem ani nic jiného. Vtipné je, jak přední silniční guma plave a zadní tlačí pořád dál a člověk to tak nějak kormidluje.
Na opravdovou rozbahněnou měkkou polní cestu není obutí ani motorka, ale neodolal jsem.


O hodinku později už byla kawa vymydlená v garáži, aneb vapka je super věc.