S Karlosem na zříceninu Brumov a Lukov

Karlos se svojí GPZ 1100 ještě čeká na čistopis techničáku takže ještě nemá na čem jezdit, tak jsem mu nabídl výlet na naší kawě a sám jsem ho doprovázel na stopětadvacítce Rebelovi, kterou milostivě zapůjčil FFF - budiž mu za to chvála, a hlavně za to, že jsme se s Karlosem nemuseli tulit na jednom stroji ... a stejně bych s ním nejel.
pod Brumovem
Zříceninu Brumova [1] jsme nedobyli, zastavila nás dopravní značka. Příště pojedeme po polní a přijedeme přímo k bráně.
Pokračovali jsme do Lukova a tam se jede ke hradu [2] lesem. Nejprve jsme jeli po chodníčku pro pěší, ale  pro nás končil nepěkným rozbahněným břehem, tak jsme se vrátili. Jel jsem první, vrátil jsem se, míjel jsem kawu a pak jsem dlouho čekal v půlce kopce a nic, Karlos nikde a tak jsem mu vyjel naproti - při otáčení totiž upadla motorka a malinko se zabahnil on sám a na motorce zabahnil jenom čtvrtý výfukový svod - neuvěřitelné! Vrátili jsme se na točnu a vyrazili ke hradu lesní cestou, byla hrboulatá, ale když ji projel nízký Rebel, tak kawa neměla problém.
rozcestník u Lukova
Na cestě zprátky se nic zvlášniho nestalo. Projeli jsme si buchlovské hory a zastavili se U Trampa.
[záznam z trasy]