Kontrola tlaku v pneu

Pod stromeček jsem si nadělil Tyre Pressure Monitoring System [TPMS1209m]. Slibuji si od toho, že nebudu muset před jízdou běhat s manometrem a že ta věcička se sama ozve, kdyby něco nebylo v pořádku.
Na každém ventilku jeden vysílač. 
Když prudce poklesne tlak (o 12%) tak začne kontrolka blikat červeně, když poklesne tlak víc (přes 20%) tak hlasitě píská a bliká.
Připojuje se k baterii motocyklu přes přístojovou pojistku 400mA.m Namontováno bylo za chvilku.
Na celé věci jsem shledal jen jedinou drobnou nedokonalost - není mým zvykem nechat nějaký spotřebič, aby vyčerpával, již tak dost slabý, akumulátor motorky. Když motorka nejede, všechno má být vypnuté. Jenže tady to nejde.
Naivně jsem si myslel, že zapnu zapalování a TMPS změří tlak v pneu a tak to bude celou cestu - trvá několik minut, než se přijímač propojí s  vysílači tlaku. Celé zářízení je koncipováno pro stálé připojení a určitě nemá velkou spotřebu.
Teď když máme zazimováno jsem nemontoval pojistku, na tu si TMPS musí počkat do jara.

Připisuji v březnu 2011 - otestováno jest. Na starou motorku to není, když otáčky překročí 7tis. tak přední kolo ztrácí signál. Ruší to zapalovaní. Tak jsem to z kawy zase sundal. Musím se poohlédnout po něčem jiném.