pátek 5. listopadu 2010

Kawa a olejový chladič

původní děravý olejový chladič
lisování spojky místo chladiče
hotové řešení
Od začátku chladič oleje "trochu" tekl a z posledního výletu jsem se vracel s levou nohavicí od oleje. Chladič byl předchozím majitelem několikrát lepený a oprava nevydržela dlouho. Začal jsem uvažovat o tom, zda je možné se chladiče oleje zbavit ůplně. Přehřátí snad nehrozí, oleje jsou kvalitnější než před třiceti lety a nedegradují s teplotou tak rychle jako dřív. Reálná teplota při dlouhém stání v koloně nepřesáhla 95 stupňů, při jízdě v létě 70.

Tlak oleje by měl být 1,9-4,5bar [kzrider.com] [specifikace]

Hydraulické systémy vyrábí a hadice u nás lisuje firma Agro Okluky - opravy plošin - ze Slavkova, tak jsem tam vyrazil. Bylo to na počkání za 248 korun.
Není možné propojit přímo výstupy z motoru, protože tam zavazí třetí výfukový svod, možná by se oba výstupy daly uspat bez propojení, musím ověřit.
Snad nám vydrží počasí, abych zbytky po chladiči zkompletoval otestoval těsnost.