Výměna opotřebených vyhřívaných gripů Oxford

[fotky]
Nevím proč, ale gumové rukojeti na vyhřívaných oxfordech byly vyhlodané za chvíli, sotva jsem najel devadesát tisíc kilometrů, už abych měnil gripy. Ale co, věci dneska prostě nic moc nevydrží. Pro Oxford vyhřívané gripy neexistuje náhradní díl, že by se koupily jen nové rukojeti a zbytek elektroniky zůstal stejný. Je možnost koupit zbrusu nové a připojit jenom ty hřející konce; ale cena nových vyhřívaných oxfordů je kolem 50€.
Problém je, že nemohu jenom vyměnit tu gumovou část, protože díky vyhřívání je celá ta věc tlustší, než by se hodilo - jakoby obě rukojeti byly „pro plyn“.  BMW má ale vyhřívané gripy v základu a proto existuje možnost vyměnit jen ty gumové návleky[1] za pár stokorun.
Hlavně opatrně při loupání opotřebované gumy, aby se nepoškodily odporové drátky vyhřívání. Po nasunutí přebývající kousky odříznout a zkompletovat.
Chtělo by se citovat klasika: „Jak prosté, milý Watsone.“