Zlomený kloub řadící páky

Sklápěcí/lámací řadící páčka[1][2] má, stejně jako originální řadící páka, kloub s levotočivým závitem M6. Na originální řadící páce je kloub napevno nalisovaný, na této offroadové alternativě je kloub našroubovaný. Páka je velmi masivní odlitek, po třiceti tisících kilometrech začíná být pomalu v bronzové vložce zemědělská vůle a přes zimu zkusíme převložkovat.
Co se stalo – někde jsem trefil zespodu kořen při kličkování mezi kládami a zlomil jsem kloub; na místě se to dalo jaksi vyspravit, drátem a lepící páskou, že na dojetí by to bylo i přes půl Evropy, do offroadu ale ne.
Protože šroub je součástí kloubu, nedá se snadno opravit. Řešení existuje. Stačí použít komponentu používanou na brzdě KTM, jenom vybrat správný závit viz. [3]. Vyrábí se obě varianty, s levým i pravým závitem.