Drobnosti při 62k km

Stav tachometru 62000km.
Proběhlo přetěsnění předních vidlic z XTZ[1], pružiny jsou stále v limitu[2], byl použit olej 15WT, tedy o stupeň hustší než původně[3]. Servis  provedl Motoservis Trávníček[4], mohu jen doporučit. Nejprve objednali nová gufera a když dorazila, přinesl jsem tlumiče a do druhého dne bylo hotovo.
Také proběhla výměna vzduchové filtru. Nevypadal zaneseně, ale po posledních měsících prašných offroadů nebylo zbytí. Vydržel 38000km. Pocitově motorka brzdila motorem jakoby intenzivněji než dříve a malinko vzrostla spotřeba – oba příznaky indikují potřebu řešit filtr. Na pratelný KN filtr nemám odvahu, protože nevěřím něčemu, přes co je vidět[5] a také do prašného a písečného prostředí je lepší papírový filtr. A to enduro kroužení na trati jednoznačně je. KN filtry fungují, ale vyžadují jistou péči a vzhledem k frekvenci výměny je výhoda KN filtru pro V-Strom zpochybnitelná.
praskla guma, co držela baterku; nahrazeno vojenským koženým páskem